Over_ons_glysantin

Den Hartog – Glysantin

Den Hartog is dé eigenaar van het Co-Brandschap van het BASF-merk Glysantin voor de benelux. Dit betekent dat uitsluitend Den Hartog op haar Xtra Coolant en Antifreeze producten de merknaam Glysantin mag gebruiken. Den Hartog heeft een exclusiviteitsovereenkomst met BASF. BASF kiest bewust voor het kwaliteitsbedrijf Den Hartog.
Sinds het bestaan 1948 kiest Den Hartog voor kwaliteitsleveranciers. Den Hartog wenst altijd het beste voor haar relaties te adviseren. Zowel de werknemers van Den Hartog als haar klant- en leverancier relaties weten wat kwaliteitsbedrijf Den Hartog toevoegt aan haar diensten. Daarnaast kent het familiebedrijf Den Hartog de markt en heeft een bewezen staat van dienst als het gaat om advisering en toepassen van kwaliteitsproducten. Den Hartog heeft een uitgebreid netwerk van relaties. Er is een focus op klanttevredenheid en een persoonlijke klantbenadering. Den Hartog wenst samen met haar relaties besparingen te realiseren, die op de lange termijn een bijdrage leveren aan een duurzame en verantwoorde leefomgeving.

BASF

BASF the chemical company is de eigenaar van de merknaam Glysantin. Zij werken wereldwijd samen met distributeurs. Er zijn meer dan 110.000 medewerkers werkzaam bij BASF en in 2013 werd een omzet van € 74 miljard gerealiseerd. De producten die worden ontwikkeld zijn van onovertroffen kwaliteit. BASF ziet graag de kracht van een wereldwijde speler gecombineerd met een landelijke opererende speler als Den Hartog. Daarnaast heeft BASF het vermogen om te innoveren met haar afdelingen research en development, zorgen zij voor de beste Glysantin producten.  Door middel van wetenschap en innovatie, is BASF samen met haar partners van dienst in vrijwel alle sectoren. Met deze aanpak voldoet BASF aan de behoeften van de samenleving van vandaag en in de toekomst. BASF en Den Hartog zijn complementair aan elkaar en vullen elkaar perfect aan.

basf_logo